11.15.2019

108學年度 秋 八年級主課程:幾何


我的意志被火焰與力量充滿;
隨著白日逐漸變短,它燃燒的更明亮!
我面對這世界; 我不害怕。
許多事情變得越來越清晰。
雖然有很多事我還不明白,但我要去尋找光明。


My will is filled with fire and might;
As days grow shorter, it burns bright!
I face the world; I have no fear.
And many things become more clear.
For though there’s much that I don’t understand as yet, I seek for light.

---- <In the Light of a Child> Michael Hedley Burton


沒有留言: